Asset 5

ניהול תביעות

חלק מהותי ואינטגרלי בשירות למבוטח הוא דרך הטיפול בתביעות. טיפול מקצועי ויעיל בתביעה הוא ערך עליון עבור הלקוח, ויכול להוות את ההבדל בין אי תשלום תביעה למבוטח או תשלום מופחת למבוטח לבין תשלום מלא והפסד תנאי הפוליסה.
מחלקת התביעות בספיר מעניקה ללקוחותינו שירות מקצועי, איכותי ומדויק.

בספיר סוכנות לביטוח בע"מ אנו פועלים בצורה ייחודית בתביעות של צדי ג' שנפגעו לטענתם מרשלנות ובאחריות מבוטחינו: ראשית, אנו מנחים את הלקוחות ומבקשים מהם לדווח למשרדנו באופן מידי על כל פגיעה, נזק שנגרם ותביעה עתידית פוטנציאלית.

כאשר המבוטח מודיע על תאונה או פגיעה, אנו נכנסים מידית לתמונה ופועלים בצורה עניינית ומהירה. אנו מגייסים את הידע והניסיון הרב שצברנו בהדיפת תביעות או סגירתן, הכל ע"פ המקרה הנתון. ישנה חשיבות רבה לפעולה ולתגובה זריזה מול הנפגע, שכן לעתים ניתן לסגור את התביעה מולו באופן ישיר.

אנו מאמינים שחלק גדול מהתביעות יכולת להסגר ישירות מול התובע, מבלי לערב את חברת הביטוח. בדרך זו כולם מרוויחים – המבוטח שלא הפעיל את הפוליסה שלו, שומר על עבר תביעות נקי ומשלם פיצוי מתחת לגובה ההשתתפות עצמית, וכן גם חברת הביטוח שלא נדרשת לתשלומי תביעות והוצאות נוספות.

לספיר סוכנות לביטוח בע"מ יש הרשאה להתנהלות בצורה זו מחברות הביטוח. רק במקרה שבו אנו מבינים כי הנזק גבוה מההשתתפות העצמית בצורה משמעותית ו/או אם התובע שכר עורך דין שאינו מוכן להגיע לפשרה, אנו מעבירים את ההודעה לחברת הביטוח להמשך הטיפול תביעה.

Asset 6

חוזים

לעתים ובהתאם לצרכים, המבוטחים של סוכנות הביטוח ספיר חותמים על הסכמים מול מזמיני עבודה, שוכרים או קבלני משנה. אנו נותנים למבוטחנו ליווי מקצועי באשר לסעיפי הביטוח השונים, ודואגים לכך שההסכם ישרת אותם נאמנה.

טרם החתימה על החוזה, אנו מזמינים את הלקוח למשרדנו, מתחקרים אותו על אופי ההתנהלות שלו בעסק, כיצד הוא שומר על הבטיחות, מנתחים את הסיכונים האופייניים לעסק שלו, ומנחים אותו כיצד להתנהל מול הספקים וקבלני המשנה שלו.

הסכם סטנדרטי עם קבלן מכיל סעיפים הנוגעים לתכולת העבודה, התמורה, לוחות הזמנים, שינויים, תוספות וכן סעיפים חשובים, כגון: ביטוח, שיפוי, אחריות לליקויים ועיכובים, אחריות לנזקים ועוד.

הליווי המקצועי שלנו יבטיח לכם, כי ההסכם יכלול את הפרטים הרלוונטיים עבורכם, וייתן לכם שקט נפשי בהתקשרות מול הקבלן או מזמין העבודה.

Asset 7

אישורי ביטוח

אישור קיום ביטוח הינו חוזה משפטי בין חברת הביטוח לבין מזמין העבודה.  

האישור מהווה אסמכתא לכך שלמבוטח יש פוליסת ביטוח בתוקף. אחד מתפקידי האישור הוא לוודא שלמבוטח יש כיסוי ביטוחי ראוי ומתאים מול בקשות מזמין העבודה.

תפקיד נוסף של אישור קיום הביטוח הוא לתת כיסוי ביטוחי למזמין העבודה בגין מעשה/ מחדל של המבוטח. האישור מכיל בתוכו הגנות למזמין העבודה כגון: ויתור שיבוב, מבוטח נוסף בפוליסה, אחריות צולבת, ראשוניות, הרחב שיפוי ועוד.

האישור מופיע בחוזה ההתקשרות בין הצדדים ונקרא "נספח ביטוח לחוזה" או "מסמך אישור קיום ביטוח", ונחתם ע"י חברת הביטוח באמצעות סוכן הביטוח.

כשאדם, רשות או עסק מזמינים עבודה כלשהי מקבלן או מעסק אחר, הם עשויים לדרוש כתנאי לעריכת ההסכם אישור קיום ביטוח. כך למשל, דרישה של מזמיני עבודה בענף הבנייה כלפי הקבלנים שלהם, שמבצעים עבודות בנייה, להחזיק פוליסות ביטוח עבודות קבלניות.

אישור על קיום ביטוח נותן למזמין העבודה שקט נפשי שיש ביטוח בתוקף מפני נזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מההתקשרות העסקית בין הצדדים.

הסעיפים הנפוצים במסמך אישור קיום ביטוח הם: ביטוח צד ג', ביטוח חבות מעבידים, ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח חבות המוצר, ביטוח עסק – מבנה ותכולה.

בסוכנות הביטוח ספיר, אנו מנחים את לקוחותינו להחתים את קבלני המשנה שלהם על אישור קיום ביטוח, ומסבירים להם את החשיבות של אישור זה ומשמעות הביטוח כלפיהם.

מניסיוננו, התנהלות נכונה של מבוטחים מול קבלני המשנה שלהם ודרישה לקבלת אישור קיום ביטוח, מורידה באופן משמעותי את כמות התביעות כלפי המבוטחים וסכומי התביעות שעל המבוטחים לשלם. כך המבוטחים שלנו שומרים על ניסיון תביעות נקי בחברת הביטוח.

במקרה שהאחריות חלה על קבלן המשנה, אנו פועלים להעביר אליו את האחריות ולמנוע ממבוטחנו להפעיל את הפוליסה.

במחלקת החיתום של משרדנו, מועסקים, בין היתר, עורכי דין* שמלווים את המבוטחים בכל הקשור לחוזים מול מזמיני העבודה וכן מול קבלני המשנה שלהם כולל טיפול מלא באישורי הביטוח. ברשותנו חותמת של חברת הביטוח שמאפשרת לנו לחתום בשמה על אישורי קיום הביטוח.

*שירות זה אינו שירות משפטי אלא ביטוחי בלבד.

 

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

א'-ה' בין השעות 08:00-16:00
ערבי חג 08:00-13:00

להצעת מחיר או התייעצות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם